معرفی چند کد کپچای موثر در طراحی سایت حرفه ای
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت حرفه ای یکی از بهترین راه های پیشنهادی برای مقابله با ربات ها و اسپمرها استفاده از افزونه کپچا می باشد. در بخش قبل در خصوص معرفی و نحوه عملکرد این افزونه صحبت هایی صورت گرفت در این بخش می خواهیم شما را با چند مورد از بهترین کد های کپچا جهت استفاده در طراحی سایت حرفه ای آشنا کنیم.

ایجاد امنیت در طراحی سایت حرفه ای با کد Picatcha

نحوه عملکرد افزونه Picatcha در طراحی سایت حرفه ای استفاده از تصاویر برای کاربر می باشد به این صورت که یک تصویر را انتخاب و نمایش می دهد و از کاربر می خواهد که از بین تصاویری که خودش به نمایش می گذارد تصویر مشابه را کاربر انتخاب کند این روش بسیار حساس و دقیق است و هیچ برنامه کامپیوتری قادر به نفوذ در آن نمی باشد.

استفاده از افزونه WP-reCAPTCHA

افزونه WP-reCAPTCHA نیز یکی دیگر از کپچاهای پرکاربرد در طراحی سایت حرفه ای می باشد نحوه عملکرد این کپچا بر اساس فونت است. به این صورت که هر فونتی را که شما مد نظر داشته باشید می توانید انتخاب کنید تا حساسیت ورود بر اساس آن تنظیم شود. این افزونه به دلیل کاربرد خیلی زیاد از لحاظ به روز رسانی هیچ مشکلی نداشته و همواره آپدیت است.

استفاده از افزونه BT CAPTCHA در طراحی سایت فارسی

افزونه BT CAPTCHA یکی از افزونه های فارسی جهت استفاده در طراحی سایت حرفه ای می باشد این افزونه بر اساس حروف فارسی عمل می کند و جهت استفاده در سایت های فارسی می تواند گزینه خوبی باشد.

استفاده از افزونه امنیتی wp-hashcash

این افزونه کپچا نیست در واقع یک نوع قفل امنیتی است که می تواند جایگزینی برای کپچا باشد. شما با استفاده از این افزونه می توانید شرایطی را جهت ورود یه سایت خود فراهم آورید که در آن یک قفل ایجاد شود تا هنگام ورود به سایت شما با زدن قفل به راحتی و بدون نیاز به وارد کردن کد وارد سایت خود را باز کنید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: